• selamat dtg
  • jkkp
  • komited
  • MC&I
  • 4

Prestasi Piagam Pelanggan

Pencapaian Perlaksanaan Piagam Pelanggan Jabatan Perhutanan Negeri Perak Bagi Mac 2021


Bil.

Piagam Pelanggan

Bilangan aktiviti yang menepati sasaran
 

1.

Semua permohonan untuk mengeluarkan hasil-hasil hutan akan diproses (didaftar) mengikut prosedur yang telah ditetapkan dalam tempoh tiga (3) hari.

Menepati sasaran 1 minggu

Melebihi 1 minggu tetapi tidak melebihi 2 minggu

Melebihi 2 minggu

 

10

 

1

 

0

2.

Semua aduan kesalahan hutan akan diambil tindakan dalam tempoh tidak melebihi tiga (3) hari.

Menepati sasaran 2 minggu

Melebihi 2 minggu tetapi tidak melebihi 4 minggu

Melebihi 4 minggu

1

0

0

3.

Proses kelulusan permit memasuki Hutan Simpanan Kekal Negeri Perak dan penyewaan kemudahan di Taman Eko Rimba dalam tempoh lima (5) hari bekerja.

Menepati sasaran 2 minggu

Melebihi 2 minggu tetapi tidak melebihi 4 minggu

Melebihi 4 minggu

1

0

0

/div>

Caj Perkhidmatan Hutan Lipur

Senarai caj-caj penggunaan perkhidmatan di Hutan Lipur. Klik Disini

Tumbuhan Ubatan & Biodiversiti

Senarai maklumat mengenai tumbuhan perubatan dan biodeversiti. Klik Disini

Hutan Lipur & Hutan Taman Negeri

Senarai maklumat disediakan. Klik Disini

jata doeinstundmpmjkptgjupemjpnjmgnahrimwatermalayNREmysmsintegriti
 
Perakirimmscsprjpamof 29    LHDN logo  mygovmobile logo

.
  |
Jumlah Pelawat :: 931502
|
Kemaskini Terakhir: Jumaat 16 April 2021, 17:08:49.
Hakcipta Terpelihara © 2019 Jabatan Perhutanan Negeri Perak.
Persiaran Meru Utama, Bandar Meru Raya, 30020, Ipoh Perak.
Tel. No 05-5288100, 05-5288071, 05-5288072, 05-5288073, 05-5288075 | Fax No : 05-5288101
| Email : webjpnperak[at]forestry[dot]gov[dot]my
Paparan terbaik menggunakan dengan resolusi 1024 x 768